Cansu321 bende uyurken Rennie duo alıyorm , almanyadayım burda var Rennie , birde sakız çiğniyorm , geciyomu diye sorarsan gecmiyo ama azıcıkta olsa rahatlatıyo benim son ayımm ilk 3 ay gibi kusmaya başladımm , heralde ancak dogunca bitiyo bütün şikayetler yani en azından öyle umut ediyorm 😂