gamzebngaa_dmr Arkadaşlar nişan gelmesi denilen pembemsi kan geldikten kaç gün sonra ve ya ne kadar süre içinde doğum yaptınız benim o pembemsi kanım geldi bi saat önce ama sancım yok sadece karnımda biraz ağrı ve sertleşme var cvplarınız bekliyorum?
Btl_ozn gamzebngaa_dmr ben bir gun sonra doğum yaptım hafif karin ağrısı oldu bide karnım aşağıya indi bir rahatlama hissettim bebek hareketleride azaldi biraz sancim falan yoktu kanama geldiği gün gittim açılma yoktu ertesi sabah gittigimde 4 5 cm açıklıkla yatışım yapıldı normal doğum yaptım Rabbim bir avazda kurtarsin ins
Keriminmutluannesi gamzebngaa_dmr bir gün ila 1 hafta arasında doğum gerçekleşe bilir yani olay açılmaya bakar
gamzebngaa_dmr Btl_ozn bende yarını bekleyeyim diyorum yarın doktora gideyim bu akşam gitmiyim diyorum bide doğumun başlaması içinde illa bel ağrısı olması şart değil dimi karnım ağrıyor çünkü sanki böyle biri göbek deliğime iğne batırıyormuş gibi oluyor dün akşam ağrım vardı karın ağrısı ve sırt ağrısı hala var ama sırtımın yukarısında bi ağrı var kolunç dediğimiz yerde.
mom44 gamzebngaa_dmr aşağıda düşmrmiş demekki daha açıkcası benm geçen hafta oldu ağrıdan yürüyemedm ama gitmek istemedm yatırıp sürekli muayene ol ak istemedm hareketlerinş takip ediyorum karnımda düştü hissediyorum bugün saplık ocagına gittim kanama suyun gelmedikçe dinlen dedi günlerce yatmak istemiyorum evde çekmek istiyorum aprımı aksi durum olmadıkça bkalım nasip sağlıkla dopsun inş. Kaç hagtalıksın
gamzebngaa_dmr Keriminmutluannesi yarın gidip bakayım dimi çünkü bu pembe akıntı geldikten sonra doktora gidin diyorlar ?
Btl_ozn gamzebngaa_dmr yarin mutlaka bir görünün acilma olabilir kontrol ederler benim sadece hafif karin ağrım oldu adet olacakmış gibi o kdr belim fln ağrımadı
mom44 gamzebngaa_dmr yok canm senn nişan gelmiş o ayrı :-) benm 22 de pozisyon aldı 36 haftalığım yarın kontrol var bakalım ne dicek 1 haftadır karnım düştü gibi vajinal aprım çok var ama suyum lekem gelmedi bugün saplık ocapıfa onlara dikkat et hareketlerşne bak dedi tamam dedim yarn sabah gideceğim
gamzebngaa_dmr Btl_ozn evet canım gittim alttan muayene oldum açılma yok ama nstde sancı çıktı doktor tetikte ol dedi sorduğun için sağol canım benim 🙏😘