mom74 Selam kızlar doğum yapmadan süt artırıcı çay kullanan oldu mu benim 20 günüm kaldı şşndi den içsem olur mu çabuk süt gelmesi için aranızda deneyenler oldu mu acaba 🤔fikirleriniz nedir
zmrkrc mom74 Pazartesi günü doğumum var doktorum çantanda still tea bulunsun dedi ve bir gün önceden içmeye başla dedi bir gün önceden icilebiliyor sanırım 🤷♀️
minigim__1 mom74 kuru dut çayı rezene bide maltana diye bi içecek var canım büyük marketlerde bulabilirsin olmazsa aklında bulunsun 😊
20oz Doguma gitmeden evde kurudut şeker su kaynatıp götürün ve hiç eksik etmeyin mükemmel süt yapıyo. 2sene emziren olarak küçük tiyo