Gizzso korkmayın ben doktoruma da sordum sağlık ocağında ki ebeye de.. adet sancısı gibi sancı oluyor ama hastalanamıyorsun işte o rahim adapte oluyormuş büyüyormuş büyüdükçe biZe ağrı yapıyor 🥰🤗 kanama vs olmadıkça birde örnek veriyorum ayaktasın oturuyorsun ağrın var ama uzanınca geçiyorsa hiç korkma dedi ilk üç ay dinlenme önerdiler 👍 doktorum ilk üç ay kendini yoracak spor vs yapma dedi ben hergün 30-40 dakka yürürdüm onlara dikkat et yürüme dedi.. üç aydan sonra başlatcakmış yürütmeye .. korkmayın Allah’ın iZniyle iyiye işaret 🥰