turgutugra 29 haftalığım bebeğim çoğu zaman hareket ettiğinde canım yanıyor sert hareket ediyor. Sizde de aynı durum oluyor mu? Ya da korkmalı mıyım
mucizemhu turgutugra Evet canım benimde öyle yarın 27 oluyoruz bazen tekme ayıca canım acıyo ister ayakta ister uzanırken arık büyüdüler ya daha acır korkudan bişey yok bende 😊
Ebru_06 turgutugra bende 30 haftalık hamileyim artık büyüdüğü için baskı yapıyor ve tekmeleri güçlü bazen canım çok acıyor
turgutugra mucizemhu bu ikinci hamileliğim ilki hiç böyle şeyler yapmadı 😁 ayaktayken otururken bir hareket ediyor sanki boks yapıyor gibi acıtıyor baya 😩
S-r-p Valla biz 27 +3 üz bazen mesanemde halay çekiyo resmen böyle bir acı yok bazen kelebek gibi bazen boksör gibi 😂
S-r-p turgutugra ayneen ama bi zararı olduğunu düşünmüyorum aksine ben zıpladıkça güldüğünü düşünüyorum daha çok yapıyo çünkü 😂