Asli1453 Smgyy hamilelikte sürmedim ama dogum yaptıktan sonra gögüs uclarım yara olmuştu gögüs uçlarıma sürdüm hemencecik gecirdi aklınızda olsun dogum yapınca sürürsünüz
Smgyy Asli1453 tamam canım teşekkürler şuan da bi tarafım aşırı kaşınıyor çatlaklar oluşmuş ilerlemeden süreyim dedim de sürdüm şimdi aklıma geldi acaba bi zararı olur mu diye ondan