AselinAnnesi12 Kizlar aranızda Hatay Mustafa Kemal üniversitesi araştırma Hastanesi’ne muayene yada doğum için giden varmı ? Varsa hangi doktora gidiyorsunuz ???
Ipek0z Araştırmada çok fazla korona varmış neden oraya gitmek istiyorsun ki😕 gerçi koronasız hastane de kalmadı sanırım🙄
Ipek0z Astadavistabeybi ben Antakyadayım babam yatmıştı araştırmaya o hastanedeyken getirmişler vakaları☹️ duyunca korkmuştum şu an Defne’ye gidiyorum başta vardı ama şu an Defne’de var mı bilmiyorum
snm_ Ipek0z defne hastanesinde çok corona vakası olduğunu duydum. Bunu bizzat kendi doktorum söyledi. Sekreterlere, hizmetli personele bile bulaşmış. Bir tek doktorum değil başka tanıdıklarda söyledi
Ipek0z snm_ evet personelde çıktığını ben de duymuştum üç ay önce hatta o yüzden mozaik’e gitmiştim. Mozaikte kendi doktorumun korona olduğunu öğrenince Defne’ye kaçtım😅 valla ne yapacağımı şaşırdım çok dikkat ediyorum ama eninde sonunda bulaşacak sanırım😕
snm_ Ipek0z allah korusun bulaşmadan hayırlısıyla bir doğum yapsak 😔 defne de çok dikkat edin aktif hasta hala varmış. Umarım bir an önce biter 🙏
Ipek0z snm_ umarım🙏 daha yolun başındayım ben çook var doğuma ben doğurana kadar biter inşallah daha 13+5im