Valla ben sezeryan doğum yaptım iyi ki de kullanmışım ilk taktığınızda biraz baskı oluyor ama hem dikişler çabuk iyileşti hemde göbeğim aşırı toplandı düzensiz kullanmam rağmen 2 haftada faydasını gördüm ve çok rahat oturupkalkıyorsunuz dk tuttuğu için mutlaka alın kullanım