Merhabalar 36+3 günlük oldum bugün kontrolüm vardı bebek kilosu 3161 gr olmuş bu haftalarda sizin bebişlerinizin kilosu nasıldı ☺ bir de ilk kez doğum hakkında konuştum doktorumla epidural istiyorum dedim ben önermiyorum dedi anestezi uzmanıyla görüşebilirsin ama biz hastanedeki kadın doğumcular doğumu geciktiriyor diye kullanmıyoruz dedi çoook moralim bozuldu kendimi sezeryandan korkarken bari epidural acıtmaz o olsun diye düşünürken meger yapmıyorlarmış başka yere gitmek istemiyorum sırf bu yüzden, epidural olmadan normal doğum çok mu zor olur bebişin kilosu fazla gibi geldi o zamana kadar 4 ü bulur mu nasıl doguracagım ben, kolay doğum için neler yapabilirim tecrübeli anneler bana yardımcı olun lütfennn çok korkuyorum 😪😪😪