Kızlar bişey soracağım size bende cuma günü ilk kez gidicem Eray hocaya 34 haftalık olduk , iki öğrencim de onunla doğum yaptılar çok memnunlar. Profili de eğlenceli görünüyor. Renkli ultrason fotoğrafı veriyor mu acaba muayenede ? Yada renkli izletiyor mu?