Bngsrp bende 4 e yakın miyopum normal doğuma ne lensle ne gözlükle girdim ama doğumhanede o heyecanla aklıma gelmedi açıkçası bebeğimi kucağıma verince herşeyi unuttum♥️ doğum haneden önceki kısım benim uzun sürmüştü suni sancıda açıkçası onda da aramadım gözüm bişe görmüyodu 😀 lensin zararı var mı doğumda bilmiyorum ama doğum öncesi lensli sancı çekmek biraz zor olabilir terliyosun sıkıyosun kendini gözler yaşarabilir de kuruyabilirde. en iyisi sanki doğumdan sonra takmak😊 gözlükle doğumhaneye girmeyi düşünmedim bile🙈