Benim şu an 6 yaşında bir kızım var. Şu an 10 haftalık hamileyim 2. bebeğime. Biz kızımda sadece bir park yatak aldık. 11 ay yanımda kaldı. Sonra o park yatağı odasına taşıdık bir tane de dolabım vardı o odada. 4 yaşına kadar park yatakta uyudu. O dolabı kullandı. Sonra aldık kızımı götürdük mobilyacılara baktı etti en beğendiği takımı aldık.gençliğinde bile kullanabileceği bir takım. 2. ye de aynı sistem yapıcam. Bir sürü beşik, yatak yanı, yatak ucu filan almayın yazık paranıza. Bence park yatak candır gerisi heyecandır😉