Adet olmadan iki önce yaşan birliktelikten sonra Gebe kalma ihtimali var mı yani kanamayla beraber spermlerde rahim içinde ölür mü yoksa dışa mı atılır yoksa yaşama ihtimalleri varmı ? Sağlıklı spermler 3/7 güne kadar canlılığını koruyormuş bu konuda bilgisi olan başına gelen yaşayan veya çevresin görüp duyan bilen varsa bi anlatırmısınız 😊 hesaplamaktan varmıydı yokmuydu oldumu olmadımı kafayı yeme durumundayım beklemek umut etmek ne kadar zor heleki hayel kırıklığı ile karşılaşmak ☹️