Ilaydaaa canım sonucunu doktora göstermeme gerek yok Allah korusun bir şey çıkmazsa, ben sadece detaylı için o hastaneye gittim normalde taramalarım kontrollerim orada değil. Doktor zaten herseyini gösterip bilgi veriyor ve sonucunda raporunu, CD ni ve fotonu veriyor ben memnun kaldım ayrıtılı bi biçimde herşeyi anlattı ve bebeği renkli gösterdi sorularıma cevap verdi.. Randevu içinde direk arayıp detaylı USG için randevu aldım zaten aradığımın ertesi gününe almıştım.