Kızlar size birsey sorcam ben ikili test için gittiğimde 12 haftanın içindeydik ense ve popo mesafesine bakilirken kıza benziyor ama bi ihtimal dedi 13 hafta bidaha gttk kıza benziyor ama %100diyemem dedi kesin değil daha erken dedi sonra esimle 16 haftada gittik çünkü esim yurt dışı gorevindeydi daha ilk defa görecekti gittik esim cinsiyet dedi doktor baktı bacak arasına cinsiyet erkek dedi daha önce kız olabilir diyip soru işareti katmisim şuan erkek dedi bende kesin mi dedim kesine yakın dedi sizce hangisi doğru yani direk erkek dedi ama kesine yakın dedi kıza dediği gibi demedi