Mrgrlr35 24+1 deyim sol kasıkta çok şiddetli ve gittikçe artan ağrım var başına gelen var mı lütfen yardımcı olun doktora gitmelimiyim?
Snszasla Mrgrlr35 24+5 haftalığız ama ben yaşamadım bu durumu üstte kalsın diye yazıyorum bazı dönemler kasık ağrısı olabiliyor ama çok şiddetliyse ve seni zorluyorsa bi acile gidip baktır istersen
Busraveminisi1 Mrgrlr35 sakın ihmal etme aynısı geçen hafta başıma geldi idrar yolu enfeksiyonu ve yalancı doğum kasılması çıktı
Yesilimmm Bendede kasıklara yayılan bi agrı vardı idrar yolu endeksiyonu dedi doktorum ilaç tedavıyle toparlanıyor hemen
Mrgrlr35 Emfeksiyon değilmiş ama ne olduğunuda bulamadılar hafifledi ama hala sanki orda bişi sıkışmış gibi kasılmalar acılar ve ağrılar devame diyor