Merhaba herkese.. 17 hafta 4 günlük gebeyim bugünde kadar 3 kez musluktan boşalır gibi ağır kanama geçirdim.Pelte pelte kanlar geldi..Çok şükür bebeğime bir şey olmadı..En son 20 gün önce ağır bi kanamam daha oldu sonra kahverengi gelmeye başladı ben bitiyor diye sevinirken meğer iç kanamam olmuş yine pıhtı düşürdüm 😞Doktor kanama alanımın büyüdüğünü söyledi..Çok şükür bebeğim iyi..Şu an açık kahve arada da koyu kahve kan geliyor..Ama şu son 1 haftadır kasık ağrılarım var ve gerçekten çok korkuyorum 😞 Kasık ağrılarım devamlı olmuyor ağrıyıp geçiyor..Rabbime bin şükür ama psikolojik olarak yıprandım her gün bugün de düşük yapmadım diye seviniyorum 😔 Doktor bebek büyüdükçe kanama alanının bebeği düşürme ihtimali azalır dedi..Devamlı yatıyorum günde 3 kez 200 mg progestan kullanıyorum iğne vuruluyorum ama geçmiyor bitmiyor 😔 Sizlerden dua istiyorum 🙏 Rabbim hepimize kolaylıklar versin..Birde benim durumumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı acaba 🙏