Merhaba anneler 35+4 haftalığım cuma günü çatı muayenem var ama pazar akşamı bi anda vajinama ağrı girdi beni çok zorluyor otururken yürürken yatarken batıyor fln bugün de kaşıntısı başladı sizce neden oluyor çatı muayenesinden sonra dha çok ağrı olur mu cumayı bekleyim mi gidiyim mi hastaneye yarın sizce