Arkadaşlar bende şeker cikto insülin kullanıyorum normal de şeker olunca su da artış olurmus ama benim suyum sınırın altına düşmüş takip ediliyorum. Şeker olduğu icin bir çok şey yasaktı. Suyu ne fazlalastirir çok korkuyorum sürekli başıma biseyler geliyor. başından beri sorun yaşıyorum gebeligimin