Nurartuk Arkadaslar merhaba Ben depend alicam sokda buldum ve surekli geliyormus orta boyunumu alsam yoksa BUYUK boyunumu 65 kiloyum 4 kilo alirsam az cok o kiloyu alirim gebelik sekerim var ve diyet yapiyorum ayriyetten
Epifenomen Nurartuk L beden doğum için daha rahat oluyormus sanırım kuzum özellikle seZaryen olacaksan dikişler için daha iyi olıe
turansmom1 Nurartuk birde xlsi var bildigim kadarıyla canım arkalarında kiloya göre bedenler yazıyor ordan bakıp alabilirsin bedenime göre