Asaaaafff Hanımlar selam 2. Gebeliğim 32 +3 gebeyim kontrole gittim bebek 2 kilo doktor iyi diyor ama bana çok az geliyor birde sezeryan olacak çok ileri haftalara kalmaz diye düşünüyorum
bburcu Asaaaafff benimde 2 kilo 👍🏻 Sezaryen olacağım doktorum o zamana kadar 3-3,5 kg arası olur dedi
Aysii05 Asaaaafff son aylarda cok hızlı alıyor kilo bence kilosu normal aramizda 1 hafta var benim bebeğim 1700 mesela panik yapma canim haftada 400 500 gr alıyor zaten en hızlı büyüdüğü donem 😘
Derinsema Asaaaafff canm ben 32 haftalikken gittim 2.506 suan 33 haftadayim ne oldu bilmiyirum bosver aliir uzme canini bu aylarda aliyor zaten
cico-20 Asaaaafff 32 den sonra hızlı kılo alıo bebişler zatı benımki de 32 de 2 kg dı. En son 34 de 2.500 kg olmus yarın 36 oluoz bakalm 😊