Bizde 17+3 üz ama hala deva ediyor bende zofer kullanıyorum doktorunuza sorun eskiden o da fayda etmiyordu ama şimdi az da olsa yediriyor bişeyler tabiki iştahsizlık hep var mide bulantısı yine var ama yiyosun ve en azından kusmuyorsun. Ben gebeliğim sürecinde 13. Haftada mesela 3 gün hastanede serum tedavisi dahi gördüm demem o ki zofer i sor doktoruna. Mide bulantısı geçmiyor ben artık alıştım bebek için herşeye değer. 🤗