Nsln 30 haftalık hamileyim çok az çatlaklar oluştu daha çok olmaması ve yok olması için ne önerirsiniz?
Srzrk Nsln 9.haftada bebe yağı ve bio oile başladım. Bio oil bitince bebe yağı ve lierac tan devam ettim. 34.haftadayım henüz çatlağım yok. Ancak genetik diyorlar annem de var biraz. Son güne kadar beklemedeyim😊
Beyzabyk Ben 4. Aydan başlayarak bebe yağı ve lıerac çatlak kremi kullandım 31. Haftamdayım henüz çatlağım yok hiç bir deneyin isterseniz