ikizminikler RabiaGlck çevresinde duymayan erkek der banada erkek ismini çağrıştırıyor kıza yakışmaz gibi
RabiaGlck Girlpowerbabe oğlum olacak ama bi kaç kişi unisex bi isim daha cok kızı çağrıştırıyor falan dedi bi kararsız kaldım
Arifcan16 RabiaGlck benim kulagama kız ismi gibi geldi ama güzel bir isim kızada erkegede olur bence ☺️
yagizefeninannesi RabiaGlck canım bende eltimlerden duymuştum bu ismi oğulları olursa koymayı düşünüyolar, değişik ama hoş bir isim bence bir çok anlamsız değişik isimlerden çok daha iyi hatta
RabiaGlck Kızlar çok teşekkür ederim hepinize olumsuz yorum yapan hiç olmamış ama bencede kulağa cok hoş geliyor