yildirimsfamily Kayserideki özel hastanelerden hangisi iyi hümada olan varmı doktor yorumları alabilirmiyim lütfen pandemi sürecinde nasıl yol izleyeceğim konusunda çok bi bilgim yok sürekli doktorda değiştirmek iyi değilmiş diyorlar yorumları alsam 👩⚕️
12340 yildirimsfamily Hümada Cahit bey iyi Benim iki görümcem de orda doğum yaptı Ama ben Tekden de Özlem Katırcıya gidiyorum
halitefe yildirimsfamily canım hastane temizliği falan istiyorsan bence en iyisi Acıbadem ama tabi maddi olarak çok zorlar o sebeple system ve Memorial hastanelerinede bir bak derim
Esraozkan yildirimsfamily Hümada cahit gözüakça iyi bir doktor. Kendisi çok ilgili ve titiz çalışıyor.
halitefe yildirimsfamily birde doktor olarak yine acıbademi öneririm kadın doğumcuların hepsi çok iyi ordaki ama maddi olarak zorlar diyorsan ben systemde eda ülkü karakılıça gidiyorum oda çok ilgili bir doktor
ftmm38 yildirimsfamily hümada kontrollere sadece siz giriyorsunuz yanınızda kimseyi almıyorlar memorial güzel bu konuda biraz pahalı tekden özlem katırcı ya gittim bugün çok ilgili ve kibar biri memnun kaldım tavsiye edebilirim
yildirimsfamily ftmm38 bunu duyduğuma çok üzüldüm biraz saçma geliyor zaten karı kocayız ordan çıkınca evimize gidecez Allah’ın izniyle bu durumdan neden mahrum bırakıyorlar zaten lahana 🥬 gibi sarılıp girecek oda
sulenesemin Ben bu hafta Erciyes kartal da bihter senem feyzioğluna sezeryan doğum yaptım memnun kaldım hastanede temizdi ilgililerdi