portakalkeki Merhaba kızlar fsh , e2 hormonlarım yüksek tüp bebeğe başlamak istiyordum bu ay fakat doktorum bu değerlerle olmaz dedi bir ay yasmin kullan dedi . Bu ilaç ne işe yarayacak bilgisi olan var mıdır