World evet çok hafif hafif başlıyor, ben doktoruma söylediğimde bebeğin çok hareketli o yüzden erken hissedebilirsin demişti su an 17+3’üm 2 haftadır falan bariz hissediyorum özellikle yemekten sonra ve uzanınca , ben normalde çok gaz sorunu olan bir insanım o yüzden gazın ne olduğunu çok iyi biliyorum mide olsun bagırsak olsun gaz sancısı ve ya hareketini ayırt edebiliyorum yani bebeğin hareketi çok farklı dalgalanma gibi bazen bazen mide kazınması gibi 😅😂 Ultrasonda görmesem inanamazdım ama çok hareketli bakalım ilerde napıcaz😬😂