Tugcemd Rabbim sabırlar versin canım.Bunu doktorunla konuşmalısın kesinlikle.Bende 32. Haftamda kaybettim oğlumu.Normal doğurdum ona rağmen doktorum 3 ay önermedi.Rahminin ve vücudunun toparlanıp kendine gelmesi lazım dedi.Tabi kayıp yaşadım psikolojimde alt üst oldu.Senin sezaryenmiş.Duyduğum okuduğum kadarıyla 6 ay kesin önermiyorlar.Bazı doktorlar 1-2 sene diyor.Ama kayıp olunca sanırım annenin bebek arzusunu da bildiklerinden , sağlık açısından sorun teşkil etmiyorsa 6 ay.Allah yardımcın olsun kendini hazır hissediyorsan doktorunla bir görüş muayne etsin.Ona göre de karar verirsin kuzum