Astadavistabeybi Evde de ne süt ne muz kalmadı bugün . Doktorumuz günde 15 tane tekme atarsa iyi durumdadır dedi benim kız bugün sadece 2 kere tekme attı sizce ne yapayım endişelenmeli miyim ?😕😟
glsm-tzcn Astadavistabeybi genelde 2 gün boyunca tekme atmadığında doktorla görüşmemiz gerektiğini söylüyorlar canım benimde 26.haftam doktorum 2 gün hareketsiz olursa gel demişti.
Snszasla Astadavistabeybi nasıl bebek acaba iyi misiniz bende Merak ettim inşallah haberler iyidir 🤲🏻
Ebrugur2019 Astadavistabeybi canım senden haber bekliyoruz rabbim güzel haberler vermeni nasip Etsin inş bir sıkıntı yoktur
askanne10 Astadavistabeybi inşallah olmaz bir şer bende de 31. Hafta başlayan kanama 33. Hafta bitti bende kaç saat acilde geçirdim sebep bulamadılar
Melissa_20 Astadavistabeybi canim AllAh yardimcin olsun korkma inweAlLah birwey olmuyacak bizi cvbsiz burakma
Merve1192 Astadavistabeybi inşallah kötü birşey yoktur canım haber ver bize de, dualarım seninle ve bebisinle
Astadavistabeybi Girlpowerbabe progestana tekrar başladık ilişki yasak iş yasak dinlenmemi söyledi bolca bebek iyiymiş çok şükür ama ben çok korktum 😕😞
Astadavistabeybi SeymaK çok teşekkür ederim desteğiniz için şuan da iyi durumda bebek benim bolca dinlenmem lazımmış ve ilişki yasak progestan başla bir süre daha kullan dedi
Astadavistabeybi Mine8191 progestana tekrar başladık ilişki yasak iş yasak dinlenmemi söyledi bolca bebek iyiymiş çok şükür ama ben çok korktum 😕😞
Astadavistabeybi Ebrugur2019 Hepinizden Allah razı olsun bebek iyi durumda dedi evde iş yapma bir süre dinlenmelisin ve ilişki yasak dedi progestana başlattı şuanda sadece belim çok ağrıyor kaybedeceğim diye çok korktum 😣
Astadavistabeybi Snszasla çok korktum ama çok şükür bebek iyi durumda dedi ilişki yasak ağır iş yasak bol dinlenme istirahat dedi ve progestan başlattı tekrardan şuanda belim çok ağrıyor sadece
Astadavistabeybi balyanakoglum çok şükür bebek iyi durumda dedi progestan yazdı bol istirahat dedi gönderdiler eve
Astadavistabeybi Emine_66 bebek iyi durumda dedi kalp atışı normal dedi ilişki ve ağır işler yapmak yasak dedi ve progestana tekrar başlattı 😞