sezeny merhabalar kızlar 17 haftalık hamileyim son 2 gündür adet sancısı gibi karnımda ağrılarım oluyor sonra geçiyor normal midir bu durum ?
Tevhidehli1 Benimde oluyor herkes normal diyor ، bana arada sancı da giriyor böyle bağırıyorum arada Elhamdulillah tabi