Feri123 ecembugra53 Benimki hep midemde duruyor sanki o yüzden her sabah kalkar kalkmaz istifra ediyorum.Ama adet olucakmisim gibi de agrım oluyor arada.
Firfir90 cagla24 merhaba sanırım siz de Emre Uyaal a gidiyorsunuz çatı muayenenizi 38 de yapıcak demişsiniz bana 36+2 de yaptı neye göre değişiklik gösteriyor acaba biliyor musunuz