Hanımlar merhaba😊bana 16.haftada cinsiyet tahmininde erkek denildi,19.haftamda da ilk gözükmedi sonrada doktor bey pipisini gördüğünü dedi😄 ilk hamileliğim olduğu için hala emin olamıyorum ,tabiki cinsiyet farketmez hayırlı evlat olsun ama cinsiyette yanılma olur mu acaba?