HappyMom benim 4buçuk aya kadar hep hazımsızlığım vardı , su bile karnımı davul gibi yapıyordu normal de yendiğim şeylerin az bişeyini yesem de karnım taş gibi olarak günü bitiriyodum ☹️ Çok kötü bir his ama bu hamileliğimde beni tek zorlayan buydu . Şuan 26 +2 haftalığım , yani 4buçuk aydan beri düzene girdi gayet rahatım sadece akşamları geç saatte asla yemiyorum , çok acıkırsam tadımlık bişeyler atıyorum ağzıma iyi oluyo 🤗 hafif yatıyorum