Kızlar okadar yorgunum ki sabah 11deb beri hastanedeym bebegımın hareketleri çok çok azdı hatta hıc yok denecek kadr azdı doktor beni korkuttu kalp atısı cok iyi kordon bagında sıkntı yok ama hareketler ck azdı hatta doktor karnıma vurfu vurdu ck az hareket etti yatısını yapmak lazm senı bu sekılde eve gınderemem dedi okdr korktm ki yatmadım hastaneye takıp edılck bu hafta bana dua edın nolur