Zeynep07 Merhaba kızlar. 16.haftadayım. Simdiye kadar ne bulantım ne de kusmam oldu. Fakat bu hafta yemeklerden sonra ağzıma acı bi tat geliyor.Sağ Göğsümün altında bir ağrı oluyor. Hareket ettikçe artıyor. Var mı bu durumu yaşayan. Doktorunuz ilaç verdi mi?
Rabiaagk Reflü olabilir, ben mide rahatsızlığı yaşadığımda rennie kullanıyorum doktorum vermişti hamilelikte güvenle kullanılabiliyor reçetesiz bile alınıyor eczanelerden 😊
Derenannecik45 Ağza acı tat bende dün post açtım bende de oldu 15 haftadan sonra 23 teyim hala işkence gibi çekiyorum çaresi yokmuş östrojen hormonu fazlalığındanmış 😭 ne yesem ne kadar fırçalasam su bile içsem acı acı tat var 😟