Herkese merhaba 🤗
Bebeğim Mart başında doğacak inşallah🙏🏼 Yavaştan kıyafet almak istiyorum ancak ne alacağımı bilemiyorum😔 Yani mesela H&m’de bebek kıyafetleri 0-1, 1-2, 2-4, 4-6 diye gidiyor. 2 ay sonrası zaten Mayıs ayı ama kışlık kıyafet de almam lazım 🤷🏻♀️ Benim kaç aylık yazan kıyafetlerden almam gerekiyor? Markaların kalıpları nasıl acaba onu da bilmiyorum🙄(avmye gitmek istemiyorum, onlinedan alıyorum)Siz nasıl çözgünüz bu işi?😬