irem_0709 canim ben gebeligimi ilk ogrendigim andan beri yani 4.5. Haftadan beri oraya gidiyorum. Ilk gittigimde muayene ucreti odeyerek gittim eger memnun kalirsam paket satin alacaktim çünkü. Doktordan ve muayenesinden memnun kalinca oaket almak icin musteri iliskilerine indigimde bebegin kalp atisini duymadan paket yapmıyoruz dediler ki bence cok mantikli. Hastanenin nasil oldugu konusuna gelince inan bu soylediklerine hic denk gelmedim cani gonulden söylüyorum. En ufak biseye denk gelseydim gitmeyi bırakır isyan çıkarır paketimi iptal ederdim emin olabilrisin. Muayeneden sonra doktorun sana atiyorum 4 hafta sonra gel diyor sen doltordan ciktigin an asistandan 4 hafta sonrasina randevunu oluşturuyorsun ve sana aninda bilgilendirme mesajı ve muayene gununden bir gun once hatirlatma mesaji geliyor. Muayene saatimden 15 dk önce orda oluyorum girisimi hic beklemeden yapıyorum ve tam saatinde giriyorum. Sadece muayene saatinden gec gelirsen senden sonraki hastalari almaya devem eder doktorun , haliyle en sona kalirsin ki bu da cok normal cunku herkese muayene saati veriliyor herkes o yuzden zamaninda geliyor. Durum boyle canim suan 24 haftaligim hala oraya devam hatta bu cuma kontrolüm var. Ve orasi evime aracla yaklasik yarim saat uzak olmasina ragmeb orayi tercih ettim cunku tanidigim 2 ayri insanin tavsiyesi üzerine gittim oylr tesadüfi bulmadim kisacasi :) ebru hocaya gelince , hic kendisinde muayene olmadigim icin en ufak bi yorum yapmam dogru olmaz :)