Yaşayan var mı? Nasıl oluyor tarif eder misiniz? Bir haftadır taşınma sürecindeyim. Arada yorulduğum oluyor ama kendimi zorlamamaya dikkat ediyorum. İç çamaşırımdaki ıslaklık ter de olabilir ama korkuyorum açıkçası. 20+6’dayım. Yarın detaylıya giricem.