Cancazim 17 haftalık hamileyim yaklaşık 3 haftadır çatı kemiğim agiriyor gece yatarken dönerken kalkarken yürürken baya agiriyor haftaya doktora gidecem çok korkuyorum erken doğum belirtisi mi yaşayan varmi
Bgmky Cancazim bende de o haftalarda başladı canım şuan 26+1 deyim hala var. Vitamin kullanıyorum magnezyum demir falan ona rağmen aynı ağırlar devam ediyor. Ama sen yinede doktoruna danış
Cancazim Dayanacak gbi değil artk demir ilaci verdi ama bulantı yapıyor baya erken doğum olmasndan korkuyorum inşallah geçer