Geçen hafta kalbini duyamadık diye post açmıştım.Cuma günü doktora gittiğimde bebek çok küçük duymamız zor diyip geri göndermişti bizi içim rahat etmedi başka bi doktora randevu aldım ve bugün bebeğimin kalbini duydummmmm şükürler olsun kızlaaarr.6+4 üz.Tavsiyeleriniz var mı? Nelere dikkat etmeli? Neler yemeli? Nasıl beslenilmeli? Siz 6.haftanızda neler yaşadınız? Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻😊