Kardelen_nm 38 haftalık hamileyim aşırı mide bulantım var ve ishalim 2 haftaya yakın afedersiniz çişimi yapıyorum ve bittikten sonra birşey daha akıyor arkasından böyle OLan var mı suyum sızıyor olabilir mi
Sahika8989 Kardelen_nm canim dogumun yaklasmis afedersin akintin sumuk seklindemi koyu yogunsa dogumun baslamistir. Ha ishal icinde cay yogurt karistir ye
CansuAbinik Kardelen_nm Mide bulantısına ek olarak baş ağrınız da var mııı?? Bende de mide bulantısı ve baş ağrısı var. 🥺🥺 38+1’im bende..
Kardelen_nm Sahika8989 yok sıvı şekilde akıntım var dün sümükümsü sarı akıntı gelmişti sadece ama genelde sıvı akıyor
Sahika8989 Kardelen_nm doktoruna bence acil gorun bakalim doktorun ne diyecek cunku belki bebegin suyuda olabilir