Nuraaaa Kızlar 31+2 olduk şükür ne erken ne geç tam sırası diyorum çanta hazırlamak için herşeyimiz tam çantayı hazırlayıp her duruma karşı hazırda dursun istiyorum ama kaç derece de yıkamam gerek Bebek kıyafetlerini acaba ?
Zeynepekr Nuraaaa 30 derecede yıkayıp 800 de sıktırdım yarım saat yıkandılar ekstra durulama da yaptım 🧺
bebegim_28 Nuraaaa ben 30 derece de elde yıkamaya attım zaten kiri yok lekesi yok ilerde 40 60 de yıkarım leke olunca
Tuagca Nuraaaa 30 c de yika canim mutlaka ütüle mikrobu gitsin . Ben de 32. Haftadayim hurca koyup dolaba kaldirdim.
Oozzee Sadece tozu vs alınacak, o yüzden 30’da kısa bi programda, yüksek sıktırma yapmadan (ben 800’de sıktırıyorum) yıkayabilirsin. Zaten sonrasında ütüleniyor bir de, yeterli olacaktır.👍🏻