Gulsum_coskun Kızlar size bir soru soracağım acaba aranızda 32 haftada olup doktor değiştiren oldu mu ? Olduysa nasıl bir yol izlediniz değiştirdiğiniz doktorla ?
Snglklc Gulsum_coskun 32 de deil de yarın 37. Haftama giriyorum ve dr umu değiştirecem 37+6 da başka dr a randevu aldım doğurmazsam tabi o zamana kadar 🤲😅😅
teletabi Gulsum_coskun ben 30.haftada mecburiyetten değiştirdim. Eski hastanemdeki tüm muayene çıktılarımı aldım yeni doktoruma onlarla birlikte gittim dosyaları tahlilleri ultrasonları inceledi kendiside muayene etti. 38+2 de normal doğum yaptım 1 ay 7 gün oldu
Gulsum_coskun Snglklc hadi ya hayırlısı olsun inşallah valla kafam o kadar karışık ki yarın hastaneye gidicem hala düşünüyorum acaba bir şey olur mu diye hastanede farklı hem hastane hem doktor değiştirmek nasıl olur acaba 😏☺️
Snglklc Gulsum_coskun gittiğin dr içine sinmedi ise boş yere kafana takma bence aynı hastanede 2. Dr um acayip ilgisizlerdi evime yakın die gittim açıkçası son dk ya başka hastene başka dr a gitmeye karar verdim en azından kafam rahat edecem içime sinecek ilk doğumum zaten
teletabi Gulsum_coskun takipli olduğunuz hastaneden çıktılarınızı alırsanız sizin için daha iyi olur hem doktorunuzda sürece adapte olmuş olur
Gulsum_coskun teletabi öyle yapıyım o zaman ilk önce öbür hastaneden sonuçlarımı falan alıyım teşekür ederim ☺️
Gulsum_coskun Snglklc bekarken gittiğim doktorum vardı aşırı memnunum ve çok iyi bir doktor mesafe çok az uzak diye ona gitmemiştim bende ama şuan içim rahat deil bu doktorumdan yana o yüzden bekarken gittiğim doktoruma gitmek istiyorum inşallah iyi olur herşey 😊
Snglklc Gulsum_coskun aynı şekilde bende uzak die gitmeyim diyordum ama uzak olsun temiz olsun 😊 il neresi sizin
Gulsum_coskun Snglklc gittim canım hastaneye istediğim doktora ve iyiki dedik gerçekten iyiki değiştirdim çok içime sindi ya 🥰🥰🙏🏽
Snglklc Gulsum_coskun çok şükür canım sevindim 😊 InşALLAH bende salı günü gideceğim InşALLAH bebek gelmez o zaman kadar 🤣🤣
Snglklc Gulsum_coskun amiin canım bütün anne adaylarımız hayırlısıyla sağlıcakla alalım meleklerimizi😊