reflü yatağı elim kolum resmen. kızım 3 aylık ve hala onda yatıyor. ayağımda sallarkende kullanıyorum, salonda koltukta yatırırken de. ilk zamanlar şiddetli kusmalar olabiliyor ve boğaza kaçma tehlikesi var, hep yan yatırdım reflü yatağında. hala geceleri ona koyup beşiğine öyle koyuyorum.
gümüş kapakta hayatımı kurtardı diyebilirim. doğumdan 15 gün önce günde 1-2 saat taktım. hastane çantamda vardı ama takmak aklıma gelmedi. 1.5 günde hastaneden cıkmama rağmen eve geldiğimde sızlamalarım başlamıştı. sonra emzirme sırası hariç hiç çıkarmadım 15 gün. bir daha da yara olmadı zaten. kremlerin bu kadar etkili olacağını düşünmüyorum açıkcası