Minikkus2021 Canım benimde 2p. haftada çok şişmişti hatta şişliğe bağlı olarak el ve ayak tırnaklarında batma meydana gelmisti. Şimdi 27. haftamizdayiz çok tuzlu yememeye ve uyku duzenime dikkat ediyorum siskinlugim kalmadi.Ha birde boll boll şu içmeye gayret ediyorum 😊 Bu günler de geçecek 🤗