Sat a göre 8+2 hamileyim bugün kalp atışı için doktoruma gittim kalp atışı yok atıp durmusta olabılır hiç atmamışta olabilir dedi almamız lazım dedi. Kürtaj kagıtlarını elime tutuşturdu. Başka bir doktora hemen gittim yine bugün 1 hafta beklemeyı tavsıye ederım atacak yada atmıcak dıyemem ama dedı şimdi napacam bilmiyorum böyle olan varsa yazar mısınız lütfen 🙏