Merhaba. Azer hanıma bir kere muayeneye gittim iyiydi. Ancak şuan doğumum yaklaştı Van’da yaşıyorum.35. Haftadayım. Azer hanımda doğum yapan veya düzenli giden varsa bilgi verebilir misiniz sizce Van’dan oraya tekrar gitmeme değer mi? Annem yaşıyor Konya’da. Doğum Van’da olursa yanıma gelecek veya ben onun yanına gideceğim. Van’da doğru düzgün bir yer de bulamadım açıkçası😔 azer hanımı tanıyan varsa lütfen yardımcı olur musunuz 🙏