Twinsmomm01 Kızlar nstde resmen doğum sancıları çıkıyor 100 lerde ama gram ağrım sızım yok bu nasıl oluyor anlam veremiyorum bunun sebebi nedir ne olur bilen varmı ? Doktora kalsa doğuma alacak ama ben hiçbişey hissetmiyorummm yaaa
Fatmagzl33 Twinsmomm01 canım nst de üst sınır 200 se 100 normal bi sancı ben dün girdim nst ye sırt üstü nefesim kesildi belim çok ağrıdı hissediyordum sancıları ama en yüksek 70 ti benim nst nin üst sınırı 100 dü 100 de de doğurursun artık
Merdgn Twinsmomm01 Canım ben de öyleydim.. Ağrı eşiğin yüksek olduğu için böyle doğumun kolay olacak demişti doktorum. Gerçekten de 1.5 saat içinde doğumhaneye indim açılmam çok hızlı olmuştu. İnşallah senin de öyle olur ☺️ Ayrıca bu sancılar düzensizse yalancı sancılardır muhtemelen.
Twinsmomm01 Fatmagzl33 ama doktor bakıp doğum sancısı dedi,sıklığı felan çoktu düzenli çıkıyodu. Hiç hissetmemem normal gelmedi bana 😕
Merdgn Twinsmomm01 Korkma 32. Haftada başladı benim de. Yatarak geçirdim ben 38de doğurdum canım. Dikkat et fazla ayakta kalma sen de. Sağlıkla zamanında gelir bebişin inşallah 🥰