Elfynsmr Beyza9197 23 haftaya kadar hissetmemen normal ama muhtemelen bu aralar hissedersin canım kas seyirmesi ya da bağırsak hareketi gibi
Oyagunaydin Beyza9197 elini karnına koy uzan böyle içinden minik kabarcıklar eline gelmiş gibi oluyor dene bı ama insan emin olamıyor o haftalarda ilerledikçe daha iyi anlıyor insan 😊
0101sevo Beyza9197 Herkesde farklı oluyor diyolar veya farklı tanımlıyoruz ilk hareketi böyle sanki içimde kanat çırpar gibi bi his 😊