MYstryy 19 hftalık hamileyim akıntim fazla diye doktora geldim . Rahim agzim acilmis tamamen ve bebek dogmus vajinadan kesesi gozukuyordu. Doktor dogmus bu bebek serklajda yapmaya calissak cok tehlikeli keseyi patlatabilirim iterken yuzde 1 ihtimal veriyorum devlete gtsen zaten bebegi öldü diye alırlar dedi. Yuzde 1 ihtimalide deneyelim istersen yoksa zaten belki 1 saat blki 3 saate dogar tamamen dedi . Denedik dün ameliyata girdim cok sukur yuzde 1 lik ihtimal gerceklesti kızimi keseyle itmis doktor rahim agzimida cuval diker gibi saglamca diktim dedi bundan snrasi takdiri ilahi dedi doktor. Eger tutarsa 8 hfta sonra bebegi sezeryan ile alicak. Ayaklaryla vurmasin diye bas assagi döndürmus şuan hastnde ytyrum dua edin kızım dayansin 8 hfta daha . Mucizemiz dogsun saglikla. Oglumuda ani klp drmasi sonucu olu dogum yapmıştım . Rabbm tekrar evlt acsi vermesin..
Snszasla MYstryy rabbim yardımcın olsun canım dualarım seninle inşallah bekler ve sağlıkla sizlere kavuşur 🤲🏻
Ezgim26 MYstryy Moralini yüksek tut söylemesi kolay biliyorum fakat hep bunu düşünmemeye çalış belki bak tekrar bir mucize olur ve daha da uzar bu hafta Sağlıkla doğsun inşallah
mrvears MYstryy Rabbim evladını sana bağışlasın canım benim sağlıkla hayırlısıyla al kucağına inşallah 🙏🏻 Bol bol dua et Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah
ogretmmenanne MYstryy %1e girmiş annesi 👏👏👏 demek ki çok güçlü ve seni bırakmak istemiyor. Rabbim büyüktür. Sağ salim doğsun inşallah
iki_tosbik_annesi MYstryy Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah. İyi düşün iyi olsun rabbim meleğini sağlık ve sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
melekkizim_00 Allahım meleğini sana bağışlasın rabbim acısını göstermesin, dualarımız sizinle , allah büyüktür Insallah sağlıkla kucağına alacaksin😍
Zeyzey14 MYstryy rabbim şifa versin ☺️Biz annenler ne kadar güçlü olursak miniklerimizde o kadar güçlü olurlar 😊moral bozmak yok
Nasippp MYstryy rabbim korktuklarımızla sınamasın evladını sizleri bağışlasın inş canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 canım yeri değil ama nasıl akıntın vardı acaba 🥺 gebelikte olan normal akıntıdan farklı mıydı
MYstryy Nasippp seffaf basladi progestan kullaniyodum ondn kynkli sandik sonra sarmsi oldu sonra sulu pembe kirmzi knma yasadim kesildi oyle. Ama gldgmde rhim agzmn acldgni ogrendik.
mucizeeem MYstryy Amin inşallah okurken gözlerim doldu Rabbim yardımcın olsun yavrunun bağışlasın ssna🤲🏻🤲🏻
melike14 Rabbim zorluk yaşayan bütün annelere sağlıkla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin dualarım bütün annelerle 🤲
1PrensAnnesi MYstryy öyle zor bi imtihan ki rabbim sağlıkla kucağına versin bebeğini inşallah iyiki doktorun böyle bi ihtimali denemiş 🙏🏻 Bu bile bi mucize dayan inşallah sağlıkla gelir